środa, 4 września 2024

Wspomnienie lata

Wrzesień - wprawdzie lato nadal trwa, to już czuć w powietrzu jesień - żurawie powoli się zbierają... To lato było niezwykle ziołowe, powstało wiele prac biżuteryjnych i dekoracyjnych z motywami botanicznymi. Szczególnie medaliony w formie rustykalnej na postarzanej tkaninie przypadły Wam do gustu. Cieszę się - niektóre zielne wisiorki jak wrotycz, czy rumianek powtórzyłam - w nieco innej odsłonie (samego haftu, oprawy, czy nawet wielkości)
Oto kilka z moich haftowanych ziołowych medalionów. 

Oset 💜

Oset medalion botaniczny 

Kwiat bawełny z perłami słodkowodnymi - haftowana broszka

Kwiat bawełny - broszka 

Wrzosy 💜 

Wrzosy

Mak ❤️

Mak

Rumianek - haft na tamborku 


Wrzosy w ramce

Tu zbiorczo,  następnym razem zaprezentuję pozostałe naszyjniki 🌾

Ziołowe medaliony 


Część prac jest dostępna - klik w zdjęcie przeniesie do Galerii, jeśli któryś wisiorek Cię woła, to zapraszam.

Edit 🙌
U góry pojawiła się nowa zakładka Stragan
- zapraszam do zaglądania, pytania i kupowania. 

Pozdrawiam serdecznie wrześniowo 💜

21 komentarzy:

  1. Jakie piękne prace. Jestem pod wielkim wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za odwiedziny i przemiły komentarz. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Przepiękne wisiorki wszystkie bez wyjątku. :)
    Choć podobają mi się wszystkie Twoje prace, to urzekła mnie broszka - kwiat bawełny.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ba! Perły, kryształki, cekiny, haft jedwabną nitką i bajorkiem - to musi się podobać! Dziękuję Splociku i pozdrawiam 🤍🤎

      Usuń
  3. Medaliony są cudowne, ale i wrzosy skradły moje serce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrzosy kwitną na całego - cudnie jest w lesie... i ten zapach 🫠 pozdrawiam serdecznie 💜

      Usuń
  4. Misterne cudeńka inspirowane darami natury. Kwiat bawełny przepiękny 🤍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, kwiat bawełny jest sam w sobie cudny, to przyjemność inspirować się nim i próbować odtworzyć. Dziękuję bardzo 🤍

      Usuń
  5. Posiadać Twoją biżuterię to już ogromna przyjemność, a wystroić się i słuchać pochwał, to jeszcze większa radość.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Barbaro, te słowa to miód na moje serce, jest mi ogromnie miło. Pozdrawiam bardzo serdecznie i jeszcze raz dziękuję za to, że przyjechałaś do Gorzelni.

      Usuń
  6. Jejku jakie cudowne te twoje prace. Obłędne. Masz talent niesamowity. Ja do haftu mam lewe ręce. Cudna robota po prostu majstersztyk 😍

    Najserdeczniejsze pozdrowionka z Krakowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, witaj! Cieszę się, że tu trafiłaś ❤️. Dziękuję za miłe słowa - i tak, trochę talent, ale przede wszystkim nauka - no nie rodzisz się z tym, trzeba się wszystkiego nauczyć. Wiele lat nauki za mną i wierzę, że wiele przede mną - mam ogromny apetyt na nowe rzeczy. 🙌 Pozdrawiam serdecznie ❤️

      Usuń
  7. Medaliony są przepiękne, podziwiam Twoją precyzję w odtwarzaniu detali roślin, aż trudno wybrać jedną prace, mnie urzekł oset i rumianek, wspaniałe, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osty cudownie kwitły tego lata, a rumianek cieszy się największym powodzeniem - to druga wersja, niebawem będzie trzecia. Bardzo dziękuję i pozdrawiam 💛🌾

      Usuń
  8. Misterna robota, coś wspaniałego! Podziwiam! Oczywiście dla mnie the best jest MAK, bo już w podstawówce miałam ksywkę Makowa Panienka. Dobrego nowego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maki urzekają czerwienią wśród pól i łąk - nie mogę przejść obok i nie zachwycać się. Makowa Panienko - dziękuję i również życzę dobrego tygodnia 🥀

      Usuń
  9. Dziękuję za komentarz, raz jeszcze przyszłam obejrzeć Twoje cuda. Uściski, pozdrawiam deszczem i życzę udanego nowego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ponowne odwiedziny - a ja wczoraj wyszywałam znowu maki 🥀- bo te z posta pojechały w świat. U mnie pogodowe spokojnie, choć na morzu sztorm, ale patrząc na to, co się dzieje to na prawdę spokojnie. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  10. Piękne prace, mak i rumianek szczególnie mi się spodobały.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń