poniedziałek, 5 sierpnia 2024

Sierpień ziołowy

 Dzień dobry w sierpniu. 

Wprawdzie to dopiero początek miesiąca  i nie czas na podsumowanie, to najbliższy okres będzie intensywnie rodzinny, wakacyjny i raczej nietwórczy.

Fascynacja naturą - kwiatami, ziołami jest tego lata szczególna. Sięgam po różne techniki hafciarskie, by oddać jak najwierniej piękno świata roślinnego.

I tak w stylistyce vintage powstały kolejne medaliony botaniczne

Rumianek naszyjnik haftowany 


Krwawnik medalion 

Czerwona róża 🌹z nożyczkami - naszyjnik dla ogrodniczki 

Czerwona róża 🌹 

Z ciekawostek wrzucę jeszcze zdjęcie szklanego medalionu ze znakiem zodiaku - Ryby. Okazało się, że jest to także projekt Jana Sylwestra Drosta. Wyposażyłam go w chwost w zieleni i mam dizajnerski wisior 🙌

Ryby - medalion J.S. Drost

Dziś tyle, oczywiście zapraszam do odwiedzenia mnie również na Fb czy IG @galeria_zamka, oraz Galerii, w której część moich prac jest do nabycia (jeśli czegoś nie ma w Galerii proszę pytać - nie wszystkie są wystawione) 
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za tyle ciepłych słów 💛🙌

34 komentarze:

  1. Cudowne te medaliony To niesamowite jak bardzo jestes pomyslowa :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, tu natura inspiruje 🌾🌹🥰 pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Piękne medaliki <3 Przyroda najlepszym źródłem inspiracji. Wisior z rybami też genialny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, to prawda - przyroda jest bardzo inspirująca, a te ryby to trochę dla mnie niespodzianka - nawet nie wiedziałam, że taki unikat przytargałam ze staroci. Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny 🌹

      Usuń
  3. Urocze są te botaniczne medaliony, osobliwe i piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, mam ich pełną głowę 🤣, i na pewno jeszcze nie jeden powstanie. Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny

      Usuń
    2. Czekam zatem na kolejne, dziękuję za komentarz i życzę Ci dobrego weekendu, uściski.

      Usuń
  4. Nieustannie podziwiam piękno i precyzję! Zaraz zajrzę do Galerii:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, jest mi ogromnie miło, zapraszam oczywiście do Galerii - jest tam sporo ciekawych modeli. Pozdrawiam serdecznie 🙌

      Usuń
  5. Śliczne wszystkie medaliony. Bardzo lubię polne kwiaty i zioła, więc rumianki i krwawnik w takiej wersji bardzo mnie się podoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo - zioła aktualnie opanowały tamborki - dzika marchew powoli powstaje. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  6. Fantastyczne medaliony :)
    Jestem zauroczona wszystkimi, choć róża jest na początku. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wiadomo to🌹 jest królową 🙌 Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  7. Zachwycające, wspaniałe prace, urzekł mnie rumianek i krwawnik, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, te ziółka szybko zostały przytulone 🌾. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  8. Piękne hafty i przepiękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję i pozdrawiam serdecznie 🙌

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, rumianek widzę szczególnie wyróżniony 💛🤍 pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  10. Bardzo precyzyjne i ciekawe są Twoje prace, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, staram się warsztowo na najwyższym poziomie 🙌 pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  11. Bardzo ciekawy pomysł, gratuluję też wykonania. Przy okazji zerknęłam na Twoją galerię, naprawdę piękne prace. Pozdrawiam Cię serdecznie.:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne! Też tego latam przeżywam fascynacje ziołami i jakoś głębiej weszłam w relacje z naturą... Pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam do mnie flowersblossominthewintertime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, moja fascynacja trwa w najlepsze, wciąż powstają nowe medaliony, albo inne wersje tych już przytulonych . Pozdrawiam serdecznie 🙌

      Usuń
  13. Natura to jedno z najwspanialszych źródeł inspiracji... :) super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O taaaak!!! Niewyczerpane... Pozdrawiam i dziękuję 🌾

      Usuń
  14. Jakie cuda aż mi szczęka opadła. Podziwiam takie osoby. Śliczne medaliony i hafty. Cierpliwość też podziwiam. Jak się wzbogace to na pewno coś od Ciebie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dziękuję, zapraszam do mojego Instagrama https://www.instagram.com/galeria_zamka/profilecard/?igsh=em9idzFweDQwaDc0
    , nie wszystko jest na blogu, nie wszystko w galerii sprzedażowej. Mam też sporo prac, które zabieram na kiermasze i staram się żeby każdy mógł coś u mnie znaleźć. Muszę pomyśleć o takim wirtualnym straganie tutaj, na blogu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń