czwartek, 19 września 2024

Jesienne trendy

 Jesień zbliża się wielkimi krokami 🍂🍁 Przejrzałam trendy biżuteryjne na nadchodzący sezon i w skrócie przedstawię najciekawsze - no cóż, hitem są dodatki rodem z lat osiemdziesiątych - krzykliwe, odważne kolory, przypominające guziki - kolczyki, klipsy, wisiorki - kto pamięta, kto nosił, a może trzyma w szkatułce - bo wiadomo - moda kołem się toczy...

- Długie naszyjniki z zawieszkami na łańcuszkach - warstwowe układanie nadal w modzie 🙌-

- Masywne wisiorki o abstrakcyjnych kształtach, duże odważne elementy, rzeźby, architektoniczne elementy.

- Perły - ponadczasowe!


Trendy biżuteryjne Jesień 2024

Masywne abstrakcyjne wisiorki... - przejrzałam swoje zasoby i nawet mam coś, co jest takim przykładem - to wisior ze szkłem szlifowanym morskim piaskiem - wykonany z zamka i ozdobiony koronkami igłowymi 

Abstrakcyjny wisior 


A z ostatnich rękoczynów to nadal powstają ziołowe medaliony - chyba już trzecia wersja maków i rumianku, oraz fiolki

Maki medalion botaniczny 


Fiołek wonny medalion botaniczny 



Rumianek medalion botaniczny 

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze. Zapraszam do zakładki Stragan, do Galerii 

🪡🧵

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, cały czas powstają nowe, niebawem w bardziej jesiennej tonacji 🍂🍁

      Usuń