środa, 16 października 2024

Jesienne klimaty

 Jeszcze nie tak kolorowa jak na zdjęciach, ale niebawem mam nadzieję zachwyci nas Pani Jesień swoją szatą. Tymczasem z nowości medalion w rustykalnym stylu z motywem jesiennego drzewa 🍂

Jesienne drzewo naszyjnik 


Filcowany na sucho naszyjnik obszyty zamkiem - liść klonu🍁

Liść klonu naszyjnik 


Również filcowany na sucho liść miłorzębu 

Liść miłorzębu naszyjnik 

Ostania moja praca - jeszcze zielony liść miłorzębu - haftowany cudowną nitką zdobniczą firmy Madeira, ozdobiony kryształkami i szklanymi koralikami 

Liść miłorzębu broszka

Trochę z innej bajki - w halloweenowym klimacie kołnierzyk szydełkowy, frywolitkowy choker na aksamitce i pająk na gniecionej wstążce 🕸️🕷️🖤

Naszyjnik pająk 


Cudownych jesiennych spacerów, słońca i mnóstwo kolorów życzę 
🍂🍁
Wszystkie wisiorki, oprócz cholera dostępne.
Zapraszam 
💛🧡🤎

7 komentarzy:

  1. Te kołnierzyki szydełkowe są świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kołnierzyk szydełkowy jak i pozostałe w stylu gothic - lubię ten wiktoriański klimat. Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie 🖤🩶🕸️

      Usuń
  2. O, te liście miłorzębu! Mam pierścionek z brązu z takim liściem, a wczoraj kupiłam chustę z tym motywem 😉 Piękne są Twoje prace 👍👌

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, motyw miłorzębu jest przepiękny, mam ochotę na wykonanie go w innych technikach - koronki, czy haftu. Czyli team # gingko 🙌

      Usuń
  3. Jesienne drzewo najpiękniejsze, ale i biżuteria halloweenowa niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, drzew w tych cudnych kolorach coraz więcej - jak tu nie wyszyć... Co roku tworzę jakieś akcenty na Halloween - tym razem w stylu wiktoriańskim.
      Pozdrawiam serdecznie 👻

      Usuń
  4. Podziwiam wszystkie Twoje wyroby, a tym razem moje serce skradło drzewko. :)
    Pozdrawiam ciepło,

    OdpowiedzUsuń