środa, 19 grudnia 2018

Len i reszta

Trudno bez przerwy zamkami przynudzać... dla odmiany lniana biżuteria dla ecoludków. Powiem tylko, że to jest naturalny len uprzędziony na kołowrotku... nie, nie przeze mnie! Ja to tylko umotałam. Materiałem jest tu lniana osnowa z warsztatu tkackiego - odcięte lniane przędze od kilimów, dywaniaków, makatek... 

Lniany naszyjnik z makramowym chwostem

Lniany naszyjnik z chwostem z makramy


Lniany naszyjnik w odcieniach różu

Lniany naszyjnik zielony


 jeszcze coś do powieszenia, postawienia - ceramika,frywolitka...

Mandala haft na obręczy z ceramika


Mandala - haft na obręczy z ceramiką



nie mogło zabraknąć zamka... krawiecki naszyjnik (niedostępny już)


Pozdrawiam świątecznie i noworocznie!

3 komentarze:

  1. Twoje praze zamkowe nie zanudzają są przepiękne :) Lniana biżuteria wspaniała, zachwyciły mnie bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo fajnych rzeczy można z tego wyczarować :) Zobacz sobie też ofertę od https://dorotakos.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, ja też mam takie sznureczki. Ola zamelduj się na blogu. Pliss. czekamy na Twoje prace.

    OdpowiedzUsuń