wtorek, 10 lipca 2018

Mniejsze i większe

Dziękuję 
za tak miły odzew, po tak dłuuugie przerwie :-).  Wciąż nie odnajduję się w tej blogowo-technicznej dżungli. Zapomniałam gdzie ja te zdjęcia wstawiałam, jakiś album czy coś... jest jak jest.

Strawberry zipper necklace
Truskawka naszyjnik

Dog paw - zipper and felted necklace
Psia łapa - filcowany naszyjnik

Cat paw - zipper and felted necklace
Kocia łapa - naszyjnik z zamka



To tyle dzisiaj, dużo zmian i pracy, Etsy połknęło DaWandę, czas pokaże czy to dobra zmiana ;-)... tymczasem zmykam i pozdrawiam serdecznie


6 komentarzy:

  1. Psia łapka mnie zachwyciła :) Fajnie, że znów jesteś :) Tęskniłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prace a Tagi są rewelacyjne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczki są wspaniałe i takie oryginalne. Ale psia łapka jest najpiękniejsza, może dlatego mi się tak podoba bo mam trzy psiaki :) Dobrze że już wróciłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczki świetne. Twoja biżuteria jest oryginalna. Podobają mi się te " pajęczynki" , tak jak w truskawce. Śliczne wisiory.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace :) Karteczki wspaniałe,takie delikatne,ale psia łapa skradła moje serce chyba dlatego że kocham zwierzeta,a zwłaszca psy i jestem wolontariuszem w schronisku. Pozdrawiam. Ps. Ciesze się że wroziłaś do blogowania i niech tak już zostanie :)

    OdpowiedzUsuń