poniedziałek, 6 maja 2013

Kogut

Witam po już nawet nie majowym weekendzie, a weeku kwietniowo-majowym. Nazbierało mi się trochę zaległości... 
Kogut w wyzwaniu na Polskim Handmade otrzymał sporo głosów. Mój kogutek oczywiście wykonany makramą szydełkową - bez szaleństw, biały z czerwonym grzebieniem...




Jako setna obserwatorka otrzymałam przesympatyczną niespodziankę od Pauli - niezwykle piękny brelok i domowe Spa dla łapek - szkoda, że spożytkowałam je przed majówką - teraz to dopiero są zmaltretowane...


Nie pochwalę się żadną nowością zamkową, a to dlatego, że nie wzięłam ze sobą warsztatu zamkowego... celowo ;-). Zabrałam natomiast książkę, szal na drutach z którym powoli wymiękałam, oraz serwetę z ażurkami - z którą wymiękłam już dawno temu... Pełen sukces! Jak myślicie w jakiej kolejności uporałam się z nimi...?
Ale żeby nie było tak bezzamkowo, to ptaszyna, którą wykonałam jakiś czas temu dla pewnej przemiłej osóbki

Lecę, bo zaległości domowych masa... niebawem pochwalę się jeszcze przesyłką, którą odebrałam właśnie z Poczty... Pozdrawiam słonecznie :-)

10 komentarzy:

  1. Kogut jest świetny. Niebieski ptaszek też:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kogut naprawdę piękny! Szkoda, że przegapiłam wyzwanie, głos dodatkowy byś miała, bo ja od takiego wyzwania z daleka. Zapraszam za to do siebie na urodzinowe candy:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kogut jest rewelacyjny... ptaszorek uroczy

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jestem fanką kogutka- przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kogut wygląda jakby zaraz miał zapiać:) Łuszczyk indygowy wciąż cieszy me oko, a ty niezamierzenie przypomniałaś mi, że również mam nieskończony szal, trochę już po sezonie ale chyba wezmę się zań:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kogut jest świetny! Widać, że wymagał sporo pracy i przede wszystkim precyzji. Zamkowe ptaszysko też śliczne, jak zwykle zresztą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace ze zwykłego zamka. Zapraszam na mojego bloga po wyróżnienie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. This rooster and blue bird are so beautiful!! Congraturation on your work!
    Hugs
    erba

    OdpowiedzUsuń