czwartek, 1 listopada 2012

Dyńki i wyniki Zamkowego candy


Mam nadzieję, że umilę dzień dzisiejszy choć jednej osobie, ale zanim to uczynię, to pochwalę się pseudodyńkami - rękawki koszulek poszły pod nóż  i  róże, róże, i co tam jeszcze się nawinęło ;-)
A teraz już dziękuję za Wasz udział w zabawie - najchętnie wszystkie bym obdarowała, ale o adres (na janola@gazeta.pl) poproszę:
Mam nadzieję, że medalion będzie się dobrze sprawował, a niespodzianką niech pozostanie to coś, na jesienne chłody...
Pozdrawiam serdecznie

11 komentarzy:

  1. dzieki za zabawe, gratuluje zwyciezcy, jaka szkoda , ze to znowu nie ja ;(
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za możliwość wzięcia udziału w zabawie i serdecznie Gratuluję Ani =D
    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  3. HURA!!!! Właśnie wróciłam zmarznieta z cmentarza,ale jak przeczytałam,że wygrałam u ciebie w cancy ten prześliczny medalion to od razu zrobiło mi się gorąco :))) Choć jedno twoje zamkowe cudo będzie należałodo mnie :)) Już pędze pisać meila :* Twoje dyńki wyglądaja niesamowicie i mogą być ozdoba domu przez cały rok :) Jeśli pozwolisz to w przyszłym roku będę papugą ARĄ i zrobie takie na stół w salonie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki za zabawę, gratuluję zwycięzcy a dyńki są doskonałe. kurcze, może ja tez coś pokombinuję , bo szmatek Ci u mnie dostatek:)pozdrawiam serdecznie papa

    OdpowiedzUsuń
  5. Super dyńki! Dzięki za zabawę. Gratulacje dla Ani.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za zabawę! Ani gratuluję szczęścia!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za zabawę, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Thank you for game!
    My congratulations to winner...

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam do mnie po wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń