sobota, 2 marca 2024

Kwiaty na Dzień Kobiet

No i mamy marzec - tymczasem przychodzę z mocnym postanowieniem blogowym, by publikować i tu - częściej niż raz na rok. Zobaczymy jak to się uda ...
Jako pierwszy goździk - niebawem Dzień Kobiet - nie mogło zabraknąć tego kultowego kwiata PRL-u. 

Goździk broszka 
 
Ze starszych prac kalia, broszka z opcją wisiorka. Delikatna i subtelna doda uroku każdej stylizacji.

Kalia broszka 

Jeżowki - Echinacea - feerią barw bije wszystkie inne - duża broszka, która ożywi każdy stylówkę

Jeżowki broszka 

Na koniec moja hafciarską wariacja na temat agatu - plaster agatu - tekstylny minerał z całą różnorodnością barw i barwnych pasm.
Agat wisiorek haftowany 

Tyle dzisiaj, po więcej - wiadomo Instagram
Pozdrawiam serdecznie 
 

6 komentarzy:

  1. Cudne kwiaty - broszki wykonujesz, a ja podziwiam... :)
    Fajnie, że zdecydowałaś się częściej bywać w tym swoim miejscu, z radością chyba nie tylko dla mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że mi przypomniałaś, że tu też fajnie jest być 🌹🌺🪷 pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  2. Z nradością wracam do miejsc, które na nowo ożywają :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawie jak Wodecki.. "lubię wracać tam gdzie byłem" pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny 🌹

      Usuń
  3. Jak dobrze, że wróciłaś na blog! Tęskniłam za Twoimi pięknymi pracami. Zawsze na wysokim poziomie, z pasją, wyobraźnią i najstaranniejszym wykonaniem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, to bardzo miłe i wzruszające. Pozdrawiam serdecznie ❤️🌹

      Usuń