środa, 14 lutego 2024

Modna biżuteria w 2024 roku

 Wracam, jak co roku aby opowiedzieć o trendach na 2024 rok.


W 2024 roku popularna będzie biżuteria inspirowana naturą z motywami kwiatowymi - niezmiennie polecają się moje kwiatowe broszki.

Broszki kwiaty

Biżuteria inspirowana nocnym niebem - księżyc, gwazdy, konstelacje.

Biżuteria o tematyce marynistycznej - róża wiatrów, kotwica.

⛓️🔗 Łańcuszki różnych grubości i naszyjniki noszone warstwowo, to także trendy na nadchodzący rok. 

I jeszcze słowo o Kolorze Roku wg Pantone "Peach Fuzz" - brzoskwiniowy puch


Na koniec małe przechwałki - kilka broszek mojego autorstwa aktualnie jest prezentowanych na wystawie pokonkursowej VIII Konkursu Sztuki i Rękodzieła 🥰


A więcej na Instagramie 
Pozdrawiam serdecznie 😊


15 komentarzy:

  1. Cały rok czekam na Twoje piękne prace.
    Szkoda, że nie piszesz o nich w blogu; nie ma mnie na Insta ani na Fb, jestem tylko tutaj.
    W moim profilu są moje adresy obu blogów, bo widzę, że po moim przeniesieniu na blogspot albo ich nie zmieniłaś albo nie dodałaś.
    Będzie mi miło, gdy od czasu do czasu zajrzysz do mnie, jak za dawnych lat.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, jak miło! 🥰 To chyba trzeba coś pomyśleć... zrewitalizować, odświeżyć i koniecznie częściej pisać. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję, że czekałaś. Pozdrawiam serdecznie 😊🌹

      Usuń
    2. Koniecznie. :)
      Dziękuję za dodane mnie do zakładek. :)
      W drugim blogu kiedyś pisałam o dzianiu, a teraz piszę o moich drobnych poczynaniach frywolitkowych.
      Jak znajdziesz chwilkę, to zapraszam. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Przepiekna biżuteria, bratek cudowny.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 🌹, bratek to jedna z pierwszych moich broszek- mam do niej sentyment 😊. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Dziękuję za ten wpis. Sama nie orientuję się w modowych trendach, ale podoba mi się kwiatowy styl :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za odwiedziny 🌹, a kwiaty zawsze miłe sercu ❤️

      Usuń
  4. Podziwiam niezmiennie Twój kunszt i Twoją wyobraźnię :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 🌹, jest mi ogromnie miło 🫶, i cieszę się, że też jesteś na IG

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 🌹, lubię je wyszywać, natura zawsze inspiruje 🙌. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  6. Prześliczne i wspaniale stworzone :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję 🌹🫶, również pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  7. Jestem pod wielkim wrażeniem Twojego talentu i pomysłu, piękne prace. Mi najbardziej podoba się Chaber :) :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, uwielbiam wyszywać biżuterię - do tej pory mój ulubiony to też był chaber, ale ostatnio popełniłam gozdzika i teraz sama nie wiem... Pozdrawiam serdecznie

      Usuń