poniedziałek, 16 grudnia 2019

Świąteczny wpis

Święta za pasem...

Na pewno ostatni wpis w tym roku... A jaki on był, ten mijający rok - chyba najtrudniejszy, pod wieloma względami, ale i twórczy, choć nie tak, jak poprzednie lata. Są plany na przyszłość, są w głowie pomysły do realizacji - czas pokaże... 
Mam nadzieję, że to był dobry rok dla wszystkich zaglądających tu, a ten nadchodzący niechaj będzie jeszcze lepszy! 
Jak zwykle wrzucam kilka prac, które były pod jakimś względem szczególne dla mnie. 

Moja lniana biżuteria - w brązach

Linen jewelry


A tu jeszcze raz Śpioch od Anstahe, w świątecznej aranżacji, nawet gwiazdki poczyniłam w kolorze piżamki...


 I świąteczna Misia autorstwa Anstahe.


I jeszcze mój dziergany komplet - czapka wzór November skies


A na koniec świąteczne pozdrowienia dla wszystkich miłych odwiedzających


4 komentarze:

  1. Piękne prace< Olu. Wspaniałych, radosnych Świąt Bożego Narodzenia w w nowym roku 2020 spełnienia wszystkich pokładanych w nim nadziei. Niech będzie piękniejszy i lepszy niż ten mijający :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki za odwiedziny i pamięć. Wszystego dobrego!

      Usuń