niedziela, 19 października 2014

Podhale, hej!

Dla miłośników Podhala wisior stylizowany na góralską parzenicę. Centralny element  to delikatna metalowa koronka w otoczeniu zamkowych wywijasów oraz misternie wszytej  folkowej tkaniny.
Medalion zgłaszam do wyzwania w KK "Podróże -Podhale".


WYZWANIE TEMATYCZNE - PODRÓŻE: PODHALE



Jeszcze niespodzianka od Danusi  - to niezwykle utalentowana i baaardzo uparta istota ;-))), ale jak tu się nie cieszyć z takich prezentów...cudowny świecznik z różyczkami z zimnej porcelany i przydasie - dziękuję raz jeszcze :-)))


I małe chwalipięctwo - dziękuję za trzymanie kciuków i kibicowanie moim pracom - to najwyraźniej pomaga... Orientany wisior znalazł się w gronie wyróżnionych prac. 


Dziękuję za tak miłe przyjęcie mojej Retroćmy, pozdrawiam :-)

49 komentarzy:

  1. You are so talented and fantastic work as always! love your posts. Is your mail service work good?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcale się nie dziwię, że zbierasz wyróżnienia. Twoje prace są wyjątkowe, a sówkę noszę przy każdej okazji. Sama aż sobie nie wierzę! Podhalański wisior bardzo oryginalny i piękny, ale to u Ciebie norma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) Cieszy mnie ogromnie, że zaprzyjaźniłaś z sową :-) i dziękuję za odwiedziny :-)

      Usuń
  3. Zamkowe ozdoby podobnie jak frywolitka to moje marzenie niespełnione - parę nieudanych podejść. Ech może kiedyś na emeryturze ... przysiądę fałdów i nauczę się. Tymczasem podziwiam u innych. Piękny wisior i gratuluję wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, frywolitka, czy inne biżuteryjne techniki są warte tego, aby poświęcić im odrobinę czasu, ale potem satysfakcja przeogromna...
      Pozdrawiam i dziękuję

      Usuń
  4. Trudno, żebyś nie została wyróżniona, skoro zawsze masz genialne pomysły na wyzwanie w KK! Genialny ten podhalański wisior.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu, nie zawsze... ale czasami coś uda mi się wykombinować, ale potem trzeba to jeszcze sklecić, a to już zupełnie inna bajka... czasami wychodzi zupełnie coś innego niż sobie wymyśliłam...;-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Śliczny ten wisior. Bardzo podoba mi się ten centralny element w takiej oprawie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten srebrny ażurek idealnie nadawał się, ale miałam spory problem ze srebrnymi zamkami... udało się jednak skompletować potrzebne materiały i potem już z górki ;-)
      Pozdrawiam i dziękuję :-)

      Usuń
  6. Co tu dużo gadać cudo nad cudami .
    Co do części chwalącej to była prawdziwa przyjemność zrobić coś dla tak wspaniałej kobitki jaką jesteś .
    Buziaki niedzielne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) Dziękuję Danusiu, to dla mnie zaszczyt... dziękuję

      Usuń
  7. Gratuluje wyróznienia, i prezentu od Danusi . Skoro go dostałas , musisz być wyjątkową osobą bo Danusia byle komu prezentów nie robi :-))). A ten kolejny wisirek w kształcie parzenicy jest przepiekny , Życzę powodzenia w wyzwaniu i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusia jest po prostu bardzo pamiętliwa...:-), a kibicowanie parzenicy mile widziane - dziękuję i pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  8. Piękny ten i poprzedni. Trzymam kciuki.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - kciuki mile widziane :-)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  9. cudowności .. takie smaczki :-) oczy się cieszą od takich cudeniek :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - i cieszę się, wpadają w oko moje wytwory...
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  10. Piękności! Aż oczy same się śmieją do takiego skarbu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten wisior jest przepiękny!!! gratuluję wyróżnienia- całkowicie zasłużonego i trzymam kciuki za kolejne - choć bardzo bym się zdziwiła gdybyś nie wygrała:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dla mnie tworzenie na zadany temat jest najlepszą zabawą...i wciąż chce mi się coś wymyślać :-)
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  12. wyróżnieniu się nie dziwię, ale z Podhalem poszłam raz na ludowo więc chapeau bas bo wyszło super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - tworzenie i dzielenie się tym, to dla mnie ogromna przyjemność
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  13. Innej opcji nie było!
    Cieszę się bardzo razem z Tobą, Olu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję i wróżę kolejne wyróżnienie, bo podhalański wisior i piękny i trafiony! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, jestem bardzo ciekawa pozostałych prac... jeszcze trochę czasu zostało, więc pewnie sypnie góralszczyzną
      Pozdrawiam i dziękuję :-)

      Usuń
  15. Gratuluję wyróżnienia ! Podhalański wisior to coś dla mnie bo jestem fanką Podhala;-).Jest piękny! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-), mam jeszcze kilka pomysłów na podhalańską nutę, i pewnie jak się uda, to powstaną w tym klimacie kolejne prace :-)
      Pozdrawiam i dziękuję bardzo

      Usuń
  16. Patrzę i oczom nie wierzę,że z zamka można zrobić takie cuda !
    A teraz poplotkuję; Swietłana jest zachwycona Twoimi pracami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, można, można... ;-). Ploteczki...? Z przyjemnością ;-). Swietłana to mega artystka i jest baaardzo miła, ale ja zawsze powtarzam, że te moje zamczyska, to taka parabiżuteria...
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  17. Graaaatuluję wyróżnienia! Podhalański wisior pięknie wymyśliłaś i jak zwykle prima wykonałaś! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danielo - staram się, jak mogę ;-)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  18. Mam podhalańską chustę, którą uwielbiam, a Twój wisior mi o niej przypomniał. Muszę ją koniecznie odszukać! Trzymam kciuki za Twój wisior i serdecznie gratuluję wyróżnienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Folkowa chusta... baaardzo na czasie, a i pora roku zachęca do zamotania czegoś...
      Dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
  19. Prześliczne prace. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak tylko zobaczyłam małe okienko na blogu wiedziałam,że to bedzie coś pieknego. Od medalionu nie mogę oderwać oka i jestem pewna,że wygrasz :) Nie przemilcze też orientalnego wisiora,jest zjawiskowy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, medalion był w głowie od dawna, ale brakowało materiału... no i znalazł się, więc nie mogłam sobie odpuścić tego tematu...
      Pozdrawiam i dziękuję

      Usuń
  21. Wyzdajałaś pikny wisior, ze hej! Chyba bardziej góralsko być ni moza :D :D Wyszedł świetnie, powodzenia! Hej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spanikowałam, bo jakieś słowa dziwnie brzmiące, a Ty mi tu gwarą poleciałaś? Lubię te klimaty i nawet już machnęłam serduszko góralskie... i coś jeszcze...
      Pozdrawiam i dziękuję

      Usuń
    2. Coś tam starałam się pogwarzyć :D Pozdrawiam! :)

      Usuń
  22. No i tak dalej, niech się wyróżnienia i nagrody sypią, bo i jest za co! Folk teraz na topie, cudny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie! My słowianie...;-)
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  23. Bardzo piękna praca, ciekawa technika:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-), no cóż staram się rozwijać... a jak to wychodzi? Różnie...
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń