poniedziałek, 3 grudnia 2012

Mikołaj zamkowy

Postanowiłam wziąć udział w konkursie organizowanym przez Polskie Handmade,
którego tematem jest Święty Mikołaj.
Mój Mikołaj jest oczywiście wykonany z zamka błyskawicznego... Trochę splotów igłowych, trochę frywolitki i magiczny dzwoneczek w dłoni, który mam nadzieję w tym roku usłyszeć, bo ostanio to chyba jakaś niegrzeczna byłam ;-)))
Do tej pory wykonywałam tą techniką wyłącznie biżuterię, a teraz to będzie świąteczna zawieszka i obawiam się, że nie jedyna...



Dla podtrzymania nastroju  szydełkowe gwiazdki - czerwone - uwielbiam ten wzór...


POzdrawiam nastrojowo  i bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :-)


18 komentarzy:

  1. Przepiękny Mikołaj!!! Ciekawa jestem następnych zawieszek:) Gwiazdki również piękne, wzór też mi się podoba!
    Pozdrawiam i miłego tygodnia życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mikołaj ,to małe cudeńko, a gwiazdki mają rzeczywiście prześliczny wzór i prezentują sie oryginalnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. O Qrcze... niesamowity, do zakochania po prostu. Czerwone śnieżynki fajne

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny Mikołajek!! Gratuluję umiejętności!!! :)
    A wzór na śnieżynki też mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mikołajek świetny. Gwiazdeczki są bardzo ładne, wzorek wyjątkowy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mikołaj genialny :) Z tych zameczków wszystko można wyczarować! Oj, ale jestem ciekawa następnych pomysłów!!!
    A tej gwiazdeczki jeszcze nie robiłam, muszę poszukać, może mam ją w swoich zbiorach...

    OdpowiedzUsuń
  7. oj witam koleżankę bo ostatnio rzadko ten blog wskakuje na górę u mnie:) no nic, nie czepiam się tylko pozachwycam mikołajkiem- jak on ślicznie wygląda:):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. No ja nie mogę... Ten Mikołaj jest po prostu boski!!!! Podziel się schematem na śnieżynki, bo są faktycznie fajowe:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. JA TEZ BYM CHCIALA WZOR SNIEZYNEK:) mikolaj super!!!
    podaje meila jezeli bedziesz chciala sie podzielic wzorem
    magdusiaa1980@gmail.com
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  10. Miód na moje serce :-), bardzo Wam dziękuję
    Magdo i Kasiu zajrzyjcie do skrzynek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajowy pomysł na poszerzenie asortymentu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mikołaj marzenie! śnieżynki czerwone wyglądają pięknie

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny Mikołaj! Śnieżynki też śliczne choć w nietypowym jak na śnieg kolorze ;)
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w konkursie - Magda :)
    www.maagdas.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Zadziwiasz mnie! Mikuś cudny i śliczne gwiazdki =D
    Pozdrawiam cieplutko i życzę Powodzenia =p

    OdpowiedzUsuń
  15. Niesamowite są te Twoje ozdoby - i Mikołaj i śnieżynki :) Dziękuję za wizytę u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mikołaj przecudny, przepiękna ozdoba świąteczna. Twoje prace są zachwycające.

    OdpowiedzUsuń
  17. genialne:D i to jest na prawdę z zamka takiego błyskawicznego? jestem pod wrażeniem:D

    OdpowiedzUsuń
  18. O matko Mikołaj jest przecudowny!!! Jesteś genianlna :) Gwiazdki też są śliczne.

    OdpowiedzUsuń