niedziela, 20 grudnia 2020

Świąteczna biżuteria

 Miały być Ptaki część II - ale grudzień tak zleciał, że biżuteria w świątecznym klimacie będzie bardziej adekwatna...


Choinka - broszka, haft cieniowanym kordonkiem Madeira Rayon, różnokolorowe szklane koraliki, delikatnie muśnięta szronem. 

Choinka haftowana broszka


Choinka - tablica inspiracyjna



Szyszka - świąteczna zawieszka z cekinami, bajorkiem i szklanymi koralikami. Gałązka oparta na miedzianym druciku, całość plastyczna i lśniąca.

Szyszka na gałązce


Szyszka tablica inspiracyjna

Poinsecja - Gwiazda Betlejemska haftowana broszka z frywolitką. Haft bajorkiem i cieniowanym kordonkiem. Ten kwiat nigdy nie zwiędnie... 

Poinsecja haftowana broszka



Poinsecja tablica inspiracyjna


Rękawiczka - mała haftowana świąteczna broszka. Haft bajorkiem, kordonkiem i koralikami. Uroczy dodatek do świątecznych stylizacji

Rękawiczka haftowana broszka


Świąteczna rękawiczka - broszka

Gnom - haft - kordonek, bajorek, taśma cyrkoniowa, szklane koraliki i perełka - prawda, że uroczy?
 
Gnom broszka


Gnom broszka

I tym wpisem udało mi się zrealizować plan roku 2020 - przynajmniej jeden post na miesiąc.
Dziękuję za każde odwiedziny i każdy komentarz. 
Pozdrawiam z najlepszymi życzeniami


12 komentarzy:

  1. Wspaniałe prace 🙂 Choineczka cudna, szyszka misterna i zapewne pracochłonna tak samo jak gwiazda betlejemska. Rękawiczka słodka, a gnom niesamowity, zwłaszcza jego broda ze sprężynek 🙂 Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana za Twoją wizytę i przemiły komentarz. Pozdrawiam w Nowym Roku!

      Usuń
  2. Dziękuję bardzo 🌹 i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te Twoje prace. Bardzo pracochłonne ale efekty super.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cała przyjemność w tej pracy, a że czasu chłonie... W końcu to rękodzieło. Pozdrawiam serdecznie 💕

      Usuń
  4. Twoje prace zawsze mnie zachwycają od lat, gdy zajmowałaś się frywolitką. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale zaczynałam od haftu richelieu, potem szydełko, potem jakoś frywolitka, ale na igłę, bo z czółenkiem jakoś nie po drodze było ☺️

      Usuń
    2. To było jeszcze na bloxie, a ja wtedy jeszcze frywolitki nie robiłam, bo bardziej lubiłam druty.
      Teraz jestem na blogspocie i mam Cię w zakładce ulubionych blogów, więc jak tylko pojawiasz się, to zaglądam i podziwiam. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń