wtorek, 1 września 2020

Haftowane broszki

 Pąk róży - ręcznie haftowana broszka, ozdobiona taśmą cyrkoniową. Idealny dodatek do codziennej stylizacji. 

Dzika róża 🌺 we wcześniejszym wpisie - ręcznie haftowana róża

Pąk róży broszka


  


Witrażowy motyl broszka przygotowany na konkurs Royal Stone - haft nitką, szklanymi koralikami Toho i bajorkiem.

Niebieski motyl haftowana broszka

Motyl broszka




Niebieski motyl witraż - haft


Jenot - haftowana broszka razem z @fairy_embroidery. Praca wyszyta pojedynczą nitką muliny.

Jenot broszka



Mini makramowe skrzydła - zawieszka z lnianym kwiatem... mała odskocznia od biżuterii. Naturalny, przędziony na kołowrotku len z zaprzyjaźnionego warsztatu tkackiego Pani Bożeny Budzeń.

Makrama zawieszka

Pozdrawiam wrześniowo 🍂

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Oj, dziękuję Aniu i pozdrawiam bardzo serdecznie 🌹

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie 🌹

      Usuń
  3. Przepiękne robisz broszki. :)
    Zakochałam się w Jenocie. :)
    Mini makramka też śliczna. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, jenot był mega wyzwaniem, ale cieszę się, że nie poddałam się, bo do oczu dwa razy podchodziłam... Bardzo się cieszę, że wzięłam udział w tym wspólnym haftowaniu. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. Przepiękne prace, a róża skradła moje serce 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, powoli myślę o tutorialu do róży, może niebawem uda się... Pozdrawiam serdecznie

      Usuń