piątek, 14 lutego 2020

Anatomiczne serce na Walentynki


Anatomiczne serce z koronki

Mix technik i ściegów - koronka rumuńska i frywolitka. Zapomniana ostatnio (przeze mnie) technika, okazuje się, że nadal uwielbiana... muszę częściej do niej wracać... 
Anatomical heart artwork

Anatomical heart lace artwork
Anatomiczne serce koronka

Ametyst  - lutowy kamień urodzinowy.
 To kamień harmonii i relaksu. Idealny, aby łagodzić skutki stresu, uwalnia od negatywnych myśli - przynosi spokój. 
Łączy wiedzę, doświadczenie z intuicją. Oczyści nasze otoczenie i ochroni przed negatywną energią.
Ma w sobie moc - czerpmy z niej!

Amethyst necklace
Naszyjniki z ametystem


Jaki jest Twój kamień urodzinowy? Sprawdź na Royal Stone

P.S. trzymam się postanowienia 🤣

10 komentarzy:

  1. Olu, tak anatomiczne serduszko jak i śliwka są prześliczne! Serce mocniej jednak uderza mi gdy patrzę na serce :-)))
    Mój kamień urodzeniowy to turmalin, ale tym ulubionym jest labradoryt. Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Turmalin - październik! Musisz sobie sprawić prezent! Pozdrawiam serdecznie 😄

      Usuń
  2. Olu jak zwykle twoje prace zachwycają :) Mój kamień to ametyst (jestem ryba). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ametyst - mój też, też Ryby 🤣, taki zbieg okolicczności...
      Pozdrawiam urodzinowo!

      Usuń
  3. mój to szafir;)
    strasznie długo mnie tu nie było- zmieniłaś coś w ustawieniach, ze mi sie nie wyświetla?
    a serduchem mnie zadziwiłaś, ale piękna praca;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie zmieniałam, ale tak dawno mnie tu nie było, że może samo coś się pozmieniało... szafir to wrzesień - piękny kamień i piękna pora roku! Pozdrawiam serdecznie 😄💖

      Usuń
  4. Coś pięknego! Bardzo podobają mi sie Twoje prace.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję pięknie! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę że byłaby z tego super wystawa anatomiczna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś, jak już spreparuję kilka organów...

      Usuń