środa, 26 czerwca 2024

Czerwcowe kwiaty

 Dzień dobry,

Odhaczam kolejny miesiąc i zamieszczam kilka prac, które królowały w tym okresie.

Dalej tkwię we wstążkach, w formie biżuterii i tak 🌻 

Słonecznik naszyjnik

Maki

Maki wisiorek 


Hortensje - haft na aksamicie

Hortensje wisiorek 

Lawendowe pole

Lawenda broszka

I coś do własnego użytku - bobinki mniejsze na muliny i większe na koronki 

Bobinki do muliny

Bobinki do koronek

To nie wszystko, jeszcze są róże 

Róże wisiorek 

I róże 🙃 

Róża w różu

Tymczasem zmykam, bo szykuję mały stragan, pierwszy od lat, więc trzymajcie kciuki. 

Pozdrawiam serdecznie 🙌 


18 komentarzy:

  1. Wszystko piękne!
    Bobinki urzekają najbardziej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, pewnie coś w tym temacie jeszcze powstanie, jakieś akcesoria do miłego wyszywania. Pozdrawiam serdecznie 🙌

      Usuń
  2. Biżuteria cudna, a bobinki też artystyczne :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bobinki to tak dla towarzystwa 🙂 pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Kolejne cudności. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne więc zostaję na dłużej jako obserwator :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Róże to mój faworyt. Te złote. Nie widzę ich w sklepie :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezwykle wdzięczny motyw, no uwielbiam je haftować. Ten różany wisiorek jest dostępny - jeszcze nie wstawiłam wszystkich prac do galerii po kiermaszu - dziś go wstawię 🌹
      Ma 5 cm średnicy, nośnik 44 cm i cena 80,- + kw

      Usuń
    2. Już jest u mnie. Jest śliczny! Dziękuję!

      Usuń
    3. Bardzo się cieszę! To ja dziękuję 🌹❤️

      Usuń
  6. Wspaniale dziela! Moglabym sie godzinami wpatrywac w te cudownosci :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, uwielbiam je tworzyć. Świadomość, że moje wytwory mogą sprawić komuś radość czy to noszenia, czy oglądania jest dla mnie bezcenna 🌹❤️

      Usuń
  7. Te miniatury inspirowane kwiatami, to absolutny majstersztyk, kłaniam się nisko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 🌹 Uwielbiam taką biżuterię tworzyć i nosić! Rośliny, a w szczególności kwiaty to cudowny motyw. Pozdrawiam serdecznie 🙌

      Usuń
  8. Bardzo chętnie będę tu zaglądać Olu. Dziwne, że wcześniej nie znalazłam tego bloga. Bardzo mi się podoba to co tworzysz, a kwiaty kocham nad życie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, ja miałam sporą przerwę w blogowaniu, teraz staram się systematycznie coś wrzucać - zachęciła mnie dawna znajoma blogowa - mówiła, że nie wszyscy są przecież na FB i IG. 🙌 Pozdrawiam i lecę do Twojego Krakowa zobaczyć 🙌

      Usuń