sobota, 10 października 2020

Trendy biżuteryjne 2020/21 Kolczyki

 Trendy w biżuterii sezon 2020/21 Kolczyki

Duże kwiatowe kolczyki są nadal modne w nadchodzącym sezonie... Kobiece i wyraziste dodatki będą cieszyły się ogromnym powodzeniem...


Sculptural Florals

Maki - kwiatowe duże kolczyki

Maki z pracowni Segitanna
z pracowni Segitanna 



Maki pracownia Segitanna

Maki od Segitanna
 




Pastel Flower Power Studs
Delikatne, pastelowe kwiatowe sztyfty cieszą się równie dużą popularnością



 
Kolczyki od Ikati Jewellery

Pastelowe sztyfty ozdobione delikatnym haftem z pracowni Ikatijewellery

Flower Drop Earrings 

Cudowna kolekcja "W kręgu kolorów" z pracowni Perła Art - połączenie kwiatowych motywów z geometrią koła oraz kroplą jadeitu. 


Kolczyki od Perła Art



Perła Art - kolczyki 



Co Was zachwyciło? Zajrzyjcie koniecznie do Galerii artystek, jest tam dużo, dużo więcej cudownych kolczyków i wszelakiej biżuterii... Pomyślcie już dziś o prezentach dla najbliższych, a może dla siebie... 💍 nie zostawiajcie zakupów na ostatnią chwilę.




A co ja noszę? Minimalistyczne  kolczyki z ametystem z Galerii Deko są moimi ulubionymi... To klasyka - oksydowane srebro i ametystowy koralik - mój kamień urodzinowy. 

Galeria Deko kolczyki z ametystem



4 komentarze:

  1. Świetny pomysł na post, totalnie nie miałam pojęcia jakie są trendi kolczyki:) Buziaczki:**!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolczyki jak i cała biżuteria to temat rzeka... kolorystyka, kształt, motywy, dodatki - chwosty, kamienie naturalne... Nie wspomniałam o wszystkich - o asymetrii, o pojedynczych dużych, wiszących kolczykach o perłach. Jakiś jeszcze o kolczyjach post będzie na pewno, może z nowym kolorem.
      Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie 💕

      Usuń
  2. Tak naprawdę wszystkie te kolczyki są urocze. Może nieco bardziej pasują mi do letniej pory niż do jesiennej aury. Ale... pewnie to rzecz gustu.
    Twoje z ametystem za to są bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno w czapkach takie kolczyki odpowiednio wyeksponować, ale nie można im odmówić uroku, przykuwają uwagę... A ja uwielbiam te moje zakręcone ametysty💜

      Usuń