środa, 15 kwietnia 2020

Głęboki oddech...

Kolekcja anatomiczna powiększa się. Powstał kolejny model - Płuca. W większości to koronka rumuńska, natomiast wypełnienie, to elementy frywolitki. Całość utrzymana w kolorze ecru. Serce i Nerkę możecie obejrzeć w poprzednich postach.

Anatomical lungs lace artwork
Anatomiczne płuca - koronka artystyczna

Płuca w wersji biżuteryjnej - zielone 🌱

Anatomical Lungs necklace
Anatomiczne płuca naszyjnik


Amonit I - pradawna spiralna skamielina o boskiej proporcji. Trudny w obszywaniu, ale udało się.

Ammonite necklace
Amonit naszyjnik - haft koralikowy

I jeszcze o Amazonicie, którego stałam się posiadaczką... dawno nie brałam udziału w żadnym Giveaway, ale na Instagramie skusiłam się, no i dopisało mi szczęście...

Macrame necklace with Amazonite
Makramowy naszyjnik z amazonitem

Amazonite Macrame necklace
Makramowy naszyjnik z amazonitem

Ten wspaniały makramowy naszyjnik z amazonitem jest mój! A wykonała go Sybilla z Billy's Lots of Knots - dziękuję raz jeszcze. 

Na koniec z pozdrowieniami trochę wiosny

Majowe kwiecie w kwietniu

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za odwiedziny. Pozdrawiam serdecznie ��

      Usuń
  2. Piękne prace :)
    Płuca, widać, są zdrowe :)
    Spiralna skamielina jest super. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, płuca mają się dobrze. Pozdrawiam Splociku :-)

      Usuń
  3. Piękne te anatomiczne koronki :-).Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam jeszcze kilka pomysłów... zobaczymy co z tego wyjdzie.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
    2. Koniecznie!już wspominałam o takiej koronkowo anatomicznej wystawie.

      Usuń
    3. Obmyślam... Pozdrawiam serdecznie i dziękuję 🌹

      Usuń
  4. Love your work and especially the lungs 💮

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. The lungs are with tatting lace, that's probably why you like them ;-)

      Usuń
  5. Świetny pomysł - takie ekologiczne płuca:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem eko,tak mi się przynajmniej wydaje... Dziękuję i pozdrawiam serdecznie

      Usuń