czwartek, 1 sierpnia 2013

Szydełkowy komplet i medalion w stylu pop art

Uwielbiam ten kolor...wypatrzyłam na Ravelry bransoletkę, a potem machnęłam jeszcze naszyjnik



Do wyzwania tematycznego w KK przygotowałam medalion - centralnym elementem nie jest szlachetny kamień, ani  choć odrobinę szlachetny kaboszon - to kawałek pofałdowanego plastiku, który miał zupełnie inne zastosowanie... ten nieciekawy żółty plastik oprawiłam w zamki i dodałam odrobinę ametystowej siekanki, oraz kilka koronkowych ściegów 

Wyzwanie Tematyczne - Style: Pop art





I taka jeszcze letnia bransoletka - owijaniec, z motylkiem z zimnej porcelany - 

Jakiś czas mnie tu nie będzie... ale postaram się śledzić i nie narobić sobie zbyt dużych zaległości blogowych ;-)
Pozdrawiam wakacyjnie i ogromnie dziękuję za Waszą obecność i przemiłe komentarze

10 komentarzy:

  1. Zapraszam do wakacyjnego wyzwania http://polskiehandmade.blogspot.com/2013/07/wakacyjne-wyzwanie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwykły plastik w Twojej oprawie nabrał szlachetności. Szydełkowa biżuteria jest bardzo ładna. Ja na pewno założyłabym bransoletę.

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie oczywiście najbardziej rzucił na kolanka wisior, bo ja wierna zameczkom jestem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wisior wyszedł super,nigdy bym się nie spodziewała że jego środek to kawałek zwykłego plastiku.Gratuluję pomysłu i życzę powodzenia w wyzwaniu.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szydełkowy komplet super, też uwielbiam ten kolor:) Wyzwanie pop artowe - zwycięstwo murowane!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wisior jest nieszablonowy i jak zawsze przykuwa uwagę. Widzę, że tez polubiłaś kamienną sieczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta letnia z motylem to jest "ciacho"...)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne rzeczy tworzysz.Pozdrawiam serdecznie.Jola

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow you are an artist of exceptional style and quality. love all this fine workmanship. excellent I am impressed with your work!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyczarowałaś bardzo urokliwy medalion. :)

    OdpowiedzUsuń